onsdag 28 maj 2014

Köpa Klematis

Har hittat en hel del intressanta online butiker där man kan köpa klematis och även snöa in sig på dessa vackra klätterväxter...


Jag har inte helt bestämt mig ännu men jag tror att jag ska ha en vintergrön klätterväxt på vår altan, eftersom den är på framsidan och man kommer gå förbi och se det som växer där varje dag - året runt. Så jag vill gärna att det inte ska se för risigt eller dött ut på hösten och vintern. Men sedan tror jag även att jag kommer kombinera med icke vintergröna klematis på de andra ställena på framsidan. Ååå det finns så många vackra klematis som jag skulle vilja ha och njuta av i min trädgård. Men man får ju börja nånstans och jag tror nog att jag kommer hitta varianter till mina krukor och rabatter hos någon av klematis butikerna ovan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för ditt besök! Lämna gärna en hälsning så jag vet att du varit här!